veelgestelde vragen

veelgestelde vragen2021-05-03T17:23:32+00:00
Hoe veilig is GGz Hulp Online en hoe gaat GGz Hulp Online om met privacy?2021-05-03T17:17:01+00:00

Wij doen er alles aan om jouw gegevens te beschermen. Alle data worden versleuteld verzonden en versleuteld opgeslagen op goed beveiligde servers. Jij bent eigenaar van jouw dossier en je bepaalt zelf met wie je welke informatie wilt delen.

Hoe lang zijn de wachttijden?2021-05-03T17:17:38+00:00

GGz Hulp Online heeft momenteel geen wachttijden!

Wordt mijn behandeling vergoed?2021-05-03T17:20:47+00:00

Jouw behandeling wordt vergoed vanuit de Zorgverzekeringswet (Zvw). Hoe dit in zijn werk gaat lees je hier.

Ik ben in acute nood. Wie kan mij nu helpen?2021-05-12T13:27:10+00:00

Gaat het niet goed met je en kun je niet wachten op het intakegesprek? Neem dan contact op met jouw huisarts. Zolang je nog geen intakegesprek hebt gehad, is jouw huisarts de aangewezen persoon om je klachten mee te bespreken. Als er sprake is van crisis, kan de huisarts de crisisdienst bij jou in de buurt inschakelen.

Kan ik een vraag stellen?2021-05-03T17:22:01+00:00

Je mag uiteraard vragen stellen. Klik op de knop ‘contact‘ in het menu. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Moet ik zelf actie ondernemen voor mijn eerste afspraak?2021-05-03T17:22:31+00:00

Nee, dit is niet nodig. Wij nemen contact met jou op als we de verwijzing van de huisarts hebben ontvangen.

ORIËNTEREND GESPREK / AANMELDEN

Vraag nu een kosteloos oriënterend gesprek aan met een psycholoog of meld je direct aan.

Ik ben blij dat mijn huisarts mij wees op het bestaan van GGz Hulp Online. Op de website kwam ik er snel achter dat dit wel wat voor mij zou kunnen zijn. Nadat ik mijn verwijzing had opgestuurd, werd ik binnen één werkdag al gebeld voor het plannen van mijn intakegesprek!

VRAGEN & CONTACT

Heb je een vraag voor ons? Wanneer je het contactformulier invult, krijg je binnen één werkdag een reactie.

Ga naar de bovenkant