veel gestelde vragen

Home>veel gestelde vragen
veel gestelde vragen2020-05-20T12:02:29+00:00
Hoe veilig is ggzhulponline en hoe gaan we om met privacy?2020-05-22T14:01:42+00:00

Wij doen er alles aan om jouw gegevens te beschermen. Alle data worden versleuteld verzonden en versleuteld opgeslagen op goed beveiligde servers. Jij bent eigenaar van jouw dossier en je bepaalt zelf met wie je welke informatie wilt delen.

Hoe lang zijn de wachttijden?2020-05-22T14:02:15+00:00

Er zijn voor ggz hulp online geen wachttijden.

Wordt mijn behandeling vergoed?2020-05-22T14:04:09+00:00

Jouw behandeling wordt vergoed vanuit de Zorgverzekeringswet (Zvw). Hoe dit in zijn werk gaat lees je hier.

Ik ben in acute nood. Wie kan mij nu helpen?2020-05-22T14:05:38+00:00

Gaat het niet goed met je en kun je niet wachten op het intakegesprek? Neem dan contact op met je huisarts. Zolang je nog geen intakegesprek hebt gehad, is je huisarts de aangewezen persoon om je klachten mee te bespreken. Als er sprake is van een crisis, kan de huisarts de crisisdienst van GGz Centraal inschakelen.

Kan ik een vraag stellen?2020-05-22T14:06:25+00:00

Je mag uiteraard vragen stellen. Klik op de knop ‘contact‘ in het menu. Je krijgt zo snel mogelijk een reactie.

Moet ik zelf actie ondernemen voor mijn eerste afspraak?2020-05-22T14:07:27+00:00

Dat is niet nodig. Wij nemen contact met jou op als we de verwijzing van de huisarts hebben ontvangen.